zondag 10 februari 2013

Our Life. #10

Hellow, het was weer tijd voor een Our Life. En dit is alweer de 10e! Ik merk wel dat ik de laatste tijd wel steeds minder foto's maak dan eerst. Ik denk dat het komt omdat ik het deze week en volgende week best druk heb/had met presentaties en toetsen etc. Gelukkig heb ik na dit weekje school vakantie! Jullie ook volgens mij! Dat is wel erg fijn. Ook al zijn het niet veel foto's, hoop ik toch dat jullie het leuk vinden!

 Mijn lieve kat Frits kan fotomodel worden. <3


 Mijn favoriete app!
 Mooie quote van We Heart It. 
 Als je je verveeld dan ga je foto's maken ja.
 Weer een mooie quote van We Heart It.
 Leren voor engels, ik haat leren.
 Ik ben zo verliefd op dit liedje! 
Yummi appeltaart die mijn moeder had gebakken. :)

En dit was het dan weer!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten