vrijdag 22 februari 2013

Our Life. #11

Hallow, het is weer tijd voor Our Life! Ik merk nu het vakantie is, en ik het niet druk heb met huiswerk, ik veel meer foto's maak! En dat is erg fijn want nu heb ik meer foto's in deze Our Life! Ik hoop  dat jullie deze Our Life leuk vinden! Dus veel kijk plezier!

 Mijn moeder had appeltaart gebakken, dat is natuurlijk altijd welkom!


 Dorien en ik als badgirls op een speelgoed scooter naast de kruidvat, ja. 
 NOODLES.
 Mijn kat freek is een slaapkop.
 Hij lag cute!
 Dit had ik zo lang niet meer gegeten, maar het is zo yummie!
 Na een lange tijd schatje Damla weer gezien! En natuurlijk maken we altijd foto's!
 En we maken ook gekken foto's!
 En we gingen samen een brownie maken! Yummie!
 Met mijn vader en mijn moeder in de macdonalds. :)
 In deze vakantie had ik met vriendinnen een sleepover! En op die sleepover gingen we totally spies kijken! Verklaar ons maar voor gek maar het is nog best leuk ook! Hebben jullie dit vroeger ook gekeken?
 Met schatje Marissa op de sleepover! 
 Ook gingen we marshmallows roosteren boven een kaars. Het werkt echt!
En op een sleepover slaap je natuurlijk niet snel! Dus wij zaten om 3 uur 's nachts nog aan het ijs!

Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten