dinsdag 1 januari 2013

Even tussendoor: HAPPY NEW YEAR!

Hallo lieve allemaal! Een heel gelukkig 2013 gewenst! Ik hoop dat jullie er vannacht een groot feest van hebben kunnen maken! En dat alles aan je lichaam het nog normaal doet!

2012 ging voor mij al zo snel weer voorbij. Ik heb nu nog steeds niet echt het gevoel alsof het 2013 is! 2012 was voor mij een jaar met ups en downs. Er waren gelukkig wel meer ups dan downs! En nu is het alweer 2013!

Ik hoop dat 2013 een leuk jaar word voor iedereen! Ik hoop dat jullie veel leuke dingen meemaken! Maak er wat van!

Liefs, Lisa en Damla!





2 opmerkingen:

  1. Joepi happy newyear, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dit jaar veel beter gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah, mooi dat je dat zo voelt! Ik hoop dat het jaar voor jou een mooi jaar word! xxx Lisa

      Verwijderen