donderdag 24 januari 2013

Tag: Let's get personal!


Heeuj, vorige week had ik toetsweek en in het weekend en deze week eigenlijk als was ik niet erg lekker dus sorry dat ik er lang niks meer op had gezet! Vandaag is het een tag. Deze tag is volgens mij al best oud maar ik wou deze nog erg graag doen dus ik dacht, waarom niet nu!? Ik hoop dat jullie het leuk vinden om het te lezen!

Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Ja, ik denk het wel. Ik mag het hopen!

Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, ik ga morgen naar een verjaardag van een vriendin en blijf daar slapen. Voor de rest huiswerk maken denk ik.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Bij een discotheek denk ik. Bij een concert zie ik toch niks, ik ben te klein.

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Euwh, ik denk dat dat was toen ik voor het laatst ruzie had met mijn ouders. Ik heb nogal vaak ruzie met ze en soms ben ik na die ruzie helemaal gebroken. Ik heb dan echt een hekel aan mezelf en soms denk ik er zo erg over na dat ik even in een dipje zit. Maar het komt daarna wel allemaal weer goed hoor!





 Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ik heb altijd zin in eten! Ik weet niet hoe het komt maar ik heb altijd zin in eten! Op dit moment heb ik wel zin in chocola. Of in perzik snoepjes. :)

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?
Ik denk dat ik op dit moment het liefst Damla bij me heb! Ik heb haar al zo lang niet meer gezien! En ik wil haar zo graag weer zien! Want ik heb nog zoveel met haar te bespreken en heb ook weer zin om bij te kletsen!

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Ik zou dan liever geen kinderen willen. Ik denk namelijk dat ik tien kinderen echt niet aan kan! Maar op dit moment denk ik sowieso niet na over kinderen, haha :)

Wat hoor je op het moment van schrijven?
De radio, en mijn kat die snurkt.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, mijn bed staat tegen één muur. Maar, waar is deze informatie goed voor?

Waar denk je op dit moment aan?
Ik dacht eerst nergens aan, maar toen ik deze vraag las dacht ik na over waarover ik aan het denken was. Spannend hé, haha.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Natuurlijk sta ik altijd klaar voor mijn vrienden! Als er iets is, kunnen ze altijd bij mij terecht!


Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
De laatste keer dat ik huilde, was ik volgens mij alleen. Maar ik denk dat de laatste is die mij heeft zien huilen mijn moeder is. Ik moet bij dit soort vragen echt heel diep graven voor het antwoord omdat ik de laatste tijd bijna niet meer gehuild heb of me slecht gevoeld heb.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben ik meestal heel stil. En wat ik dan doe, geen idee. Ik heb niet echt bepaalde dingen die ik doe als ik nerveus ben.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ja, ik denk het wel. Sommige mensen op school bijvoorbeeld mag je vast niet maar diep van binnen hebben zijn ook wat goeds. Ik denk dat ik mensen in het algemeen wel leuk vind.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Ja, dat is Damla. Zij is zo'n goede vriendin van mij dat zij mij op alle vlakken begrijpt! En daar ben ik erg blij mee!

Heb je op dit moment een reden om te lachen?
Ja, dat heb ik zeker! Dat het bijna weekend is!

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Dat hebben wel meerdere mensen tegen mij gezegd. En ik wil hun ook voor geen goud meer kwijt!

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Soms denk ik van wel, maar ik denk toch dat ik niet gelukkiger zou zijn. Van de foute die je maakt in het leven leer je juist weer!

Vertel jij je ouders alles?
Nee. Er zijn gewoon sommige dingen die je deelt met je vriendinnen maar niet altijd met je ouders.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik denk het wel, ik vind roken namelijk zelf heel vies! Ook als iemand bijvoorbeeld naast me staat te roken vind ik het altijd erg stinken!

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ik vond op dat moment niemand leuk.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik denk meer aan het heden denk. Ik wil wel graag een goed vooruitzicht hebben van wat ik bijvoorbeeld later voor een opleiding ga doen of wat ik wil worden bijvoorbeeld. Maar ik denk ook vaak aan het hier en nu.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk zo'n 8 tot 9 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Want ik ben best onzeker en ik weet niet of mensen het dan vervelend om met mijn om te gaan.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Dubbelfris.

Welk soort bed heb jij?
Ik heb een één persoonsbed van de Ikea. Mijn bed kan je uitschuiven tot een 2 persoonsbed en er zitten laden in.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat regen, serieus! Wie houd er nou van regen!?


 Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Volgens mij niet. Ik heb wel eens iets gedaan waarvan ik dan zei dat ik het nog een keer zou doen en dan deed ik het toch weer.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Ik heb eigenlijk geen idee.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Ik denk dat ik toen met Chantal in de auto zat richting dansen. Maar ik kan me dat niet meer zo goed herinnering.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Dat is echt al heel lang geleden! Maar volgens mij was dat Step Up 4.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, ik denk het niet. Ik ben denk ik te bang voor de consequenties.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik nog geen vorige relatie gehad, hahah. Forever alone.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Niet echt, want ik ben niet vaak verliefd geweest. Eigenlijk maar echt één keer dus ik kan niet zo goed zeggen of de volgende jongen er hetzelfde uitziet.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Misschien bij mijn zusje, maar wat ik dan zei weet ik niet precies meer.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Ja, dat sowieso.

Ben jij snel jaloers?
Licht eraan, ik denk dat het licht waarover het gaat.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee, knap hé. :)

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, ik mis meerdere mensen. Ik mis Damla heel erg. Ook mis ik de mensen die ik in Frankrijk heb ontmoet heel erg, Chayenna en Joyce!

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Euwh, ik denk één van mijn ouders.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ik heb geen ex, hahahah.

Wat doe je morgen?
Morgen moet ik eerst van 8:20 tot 15:10 naar school. Als ik dan thuis kom ga ik lekker tv kijken op de bank en dan moet ik om tien voor 5 weer weg om te dansen. In de avond ga ik dan naar een verjaardag van een vriendin en blijf ik daar slapen!

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Dat zijn de mensen die ik mis, Damla, Chayenna en Joyce.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Zoals al gezegd, ik heb geen ex.

Houd je van suikerspinnen?
JAAA, YUM.


 Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Euwh, dat was denk ik één van mijn vriendinnen maar wie weet ik niet precies.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Vast wel.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Ik denk een 7.5, omdat ik me deze week niet heel lekker voelde.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen. :)

Wat is je stemming op dit moment?
Ik ben erg blij omdat het morgen vrijdag is! Maar ik ben ook moe.


Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Dat was mijn zusje.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja, een vriendin van mij heeft verkering gekregen, en ik ben heel blij voor haar!

Met wie was je gisteravond?
Ik was eerst in mijn eentje in mijn kamer, daarna was ik met mijn moeder.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Maakt niet uit, als het maar goed voelt. Je moet je niet verplicht voelen.

En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik vond het in ieder geval leuk om te schrijven!

Liefs, Lisa.

2 opmerkingen: