dinsdag 15 januari 2013

Shoplog: Action

Heeei,

Ik heb vandaag een shoplog voor jullie! Dit keer is het een shoplog van de Action. Ik had laatst wat dingen nodig van de Action. Ik besloot er dus even naartoe te gaan om wat dingen te halen. Maarja, als ik even naar de Action ga om wat dingen te halen dan kom ik gelijk met een heleboel terug haha! Gelukkig is de Action goedkoop en ben ik voor alles niet zoveel geld kwijt.




Hier de shoplog van de Action!








Wat vonden jullie van de shoplog? Zitten er dingen bij die jij ook zou kopen?

Liefs, Damla.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk meis! Wat zat er allemaal Aan die dingen voor je telefoon? Die lijkt me echt leuk! En wat is magnetische nagellak? Misschien kan je uitleggen hoe het werkt in een post? ;)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @lifelikeabeauty

      Dankjewel lieverd! Er zit een lipgloss aan, een soort pennetje voor je touchscreen, een diamantje aan de bovenkant en aan de onderkant een soort sliertjes (een soort sleutelhangertje voor je telefoon). Je kunt die gewoon heel makkelijk in het gat van je oortjes doen! Ze zijn echt heel erg leuk! ♥ Als je die nagellak op je nagels doet en je gaat er dan met dat magneetje overheen dan krijg je zo'n grappig patroontje. Jaa, isgoed! Dankjewel voor het idee!

      xxxx

      Verwijderen