zaterdag 2 februari 2013

What do you think, hot or not? #2

Heuuj, ik heb zo'n post al een hele lange tijd geplaatst, en nu vond ik het wel weer leuk om er weer één te plaatsen! Deze keer gaat het over legerprint. Er word nu namelijk best veel legerprint gedragen en het ligt ook veel in de winkel. In deze post vertel ik wat ik er van vind en vraag ik ook naar jullie menig. Veel plezier met lezen!



Zelf vind ik leger print erg leuk. Als ik eerlijk ben heb ik niks met leger print maar ik vind het wel heel leuk.Ik zie het dan bij sommige mensen en hun staat het dan heel leuk. Het moet je wel staan vind ik, zo'n drukken print. Want bij sommige mensen staat zo'n drukken print gewoon niet. Dan kan je natuurlijk altijd nog gewoon kleding met de kleur leger groen proberen. Dat vind ik zelf namelijk ook heel erg leuk!



Hierboven zie je hoe je legerprint goed kan combineren. Zoals gewoon simpel op een zwarte broek bijvoorbeeld. Als je legerprint draagt zou ik voor de rest niet teveel poespas toevoegen. Dan word het denk ik te druk.

Nu wil ik graag van jullie weten wat jullie van legerprint vinden. Vinden jullie het leuk om te dragen of vinden jullie het te gewaagd. En wat wil je dan het liefst met legerprint? Het zou leuk zijn als je dat in je comment zet!

Een korte post deze keer. Ik hoop wel dat je het nog steeds leuk vond om te lezen!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten