maandag 28 januari 2013

New: Uggs

Heeeii,

Een tijdje terug vroeg m'n vader wat voor maat schoenen ik had. Ik zei dat ik maat 38/39 heb. Hij wist namelijk dat ik heeeeel graag Uggs wou. Hij vroeg ook welke soort Uggs ik wou. Dat wist ik nog niet echt als het maar die lichtbruine is. Ik wou eigenlijk graag die Classics! Met kerst was ik bij m'n opa en oma met tante, vader, vader's vriendin, zusje. We gingen cadeau's uitpakken. Ik en mijn zusje kregen ineens een grote doos voor ons die ingepakt was met cadeau-papier. Ik maakte het open en het eerste wat ik zag was 'UGG'. OMG, HET ZIJN UGGS! ♥ Ik was zo blij! Hierbij wil ik even laten zien welke Uggs ik heb gekregen. Er zullen ook snel OOTD's komen met mijn mooie Uggs aan!






Dit is hem dan! :)
Ojaa, voor als je nog Uggs wilt kopen nu is er Uggs Sale! Het is namelijk uitverkoop tijd! Dat is zeker leuk voor als je nog graag Uggs wil!



Houden jullie ook zoveel van Uggs? Heb je zelf ook Uggs of zou je heel graag Uggs willen?

xxxx, Damla

2 opmerkingen:

  1. HOIIIIIII DAMLA. JE HEBT MOOIE UGGS XXX CLARISSA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAAAWH, DANKJEWEL LIEFFIE! JIJ HEBT MOOIE JORDANS. ♥ XXXXX DAMLA

    BeantwoordenVerwijderen