vrijdag 22 maart 2013

Our life #13

Heee, sorry voor de nogal erge afwezigheid van deze blog! Want de laatste tijd heb ik het best druk met school enzo omdat het het einde van de periode is en dan moeten al die leraren weer allemaal verslagen van je hebben. Ik haat dat, haha. Maar goed, vandaag heb ik een Our Life. Dat omdat dat deze week weer moest dus ja. Veel kijk plezier!

Wat doe je als je verveeld. Ja, foto's maken.


Jullie kennen hem vast wel, Jurre van the voice kids! Ik ben zo'n fan van hem! Hij is super cute! Ik vond het echt jammer dat hij ziek was in de finale. Anders had hij zeker gewonnen!
En weer mezelf. 
hahahahah dit plaatje he, geniaal gewoon! Een vriendin van mij had deze foto gestuurd op whats app en ik ging helemaal stuk toen ik hem zag.
Het zelfde bij deze foto, hij is geniaal!
Kijk goed naar de wie staat eronder tweet, mijn vriendin staat eronder hahah.

En dit was het dan weer. 
Liefs, Lisa.

1 opmerking: