donderdag 14 maart 2013

OOTD #8

Vandaag heb ik weer een OOTD voor jullie! Het is eigenlijk best wel een simpele outfit maar toch erg leuk vind ik zelf. Dit keer heb ik een lekker vrolijk kleurtje aan namelijk felblauw! Ik hou heeeeel veel van de kleur blauw. Blauw is namelijk mijn lievelingskleur en als ik iets leuks zie in de winkel en het is blauw dan ben ik gelijk verliefd haha. ♥ Ik hoop dat jullie dit een leuke outfit vinden!

OUTFIT. 



Broek: Bershka. Ik vind dit echt een hele leuke broek omdat het niet zo'n simpele grijze broek is. De bovenkant (waar je riem zit) is helemaal zwart zoals je ziet. Er zitten gaten op de broek en die zijn verspreid over de hele broek heen. Op de achterzakken van de broek zitten studs, ook erg leuk!
Schoenen: Primark. Ja wat heb ik hier over te zeggen haha. Deze gympen van de Primark zijn zo leuk en ze zitten erg lekker en dat voor maar 3,-!

Jaja, ik weet de spiegel is vies haha. Dit is de hele outfit. Mn schoenen kreeg ik er niet op bij deze foto.
Trui/sweater: Primark. Ik vind dit zelf een erg leuke trui/sweater want de trui is zo vrolijk maar ook weer heel simpel waardoor je het makkelijk bij andere kledingstukken kunt combineren. De trui is van een fijne stof en kriebelt niet.
Oorbellen: Primark. Ik hou van veertjes haha.

Ketting: Primark (Het is een veer maar dat is niet zo goed te zien..)
De ketting en de oorbellen horen bij elkaar want het is een setje! Ik hou echt heel veel van veertjes enzo. Het ziet er zo leuk en schattig uit.

Ik hoop dat jullie dit een leuke outfit vonden!

xxxxx,
Liefs Damla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten