zondag 3 maart 2013

Review Essence 3D oogschaduws.

Heeuj, vandaag heb ik weer eens een review voor jullie! En dit keer van de Essence 3D oogschaduws. Ik had deze namelijk gekocht in de vakantie toen ik ging shoppen. En ik dacht dat het ook wel leuk was als ik jullie mijn mening zou geven over de oogschaduws. Dus veel lees plezier!

 Toen ik ging shoppen heb ik er twee gekocht. Dit heb ik gedaan omdat de andere kleuren allemaal blauw en paars tinten waren ik weet van mezelf dat ik hier niet zo goed mee om kan gaan. Er was ook nog een andere bruine kleur maar die leek erg op de kleur die ik heb gekocht.



 Hierboven zie je de kleur 03 irresistible first love. Ik vind deze twee kleuren erg mooi. Dat ze bij elkaar in het doosje zitten begrijp ik niet helemaal want je kan er niet één op het bewegende ooglid doen en de andere in de crease, maar de kleuren zijn wel erg mooi. 

 De pigmentatie van deze oogschaduw is niet heel erg 'wauw'. Maar het kan ook aan de foto liggen. De linker is trouwens de roze en de rechter is de zilveren.


 Hierboven zie je de kleur 09 irrisistible chocolat. Ik vind deze 3D oogschaduw echt heel mooi! Ik denk dat dit mijn favoriet is. Ik ben namelijk van de nude kleuren. Ik doe neit zo snel blauwe of gele oogschaduw op. Vooral niet als het nog winter is! Met deze 3D oogschaduw kan je wel een hele oogschaduw look in elkaar zetten! Alleen mist de highlighter. 

De pigmentatie van deze oogschaduws vind ik echt mooi! Op de foto komt het wat minder goed over maar als ik een look ermee maak, wauw! 


Op deze foto's zie je de look die ik ermee heb gemaakt. Het komt niet echt duidelijk over op camera, sorry!

En dit was mijn review! Ik ben heel tevreden over de 3D oogschaduws van Essence! Een aanrader dus!
Liefs, Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten