donderdag 7 maart 2013

Our Life. #12

helloo, vandaag weer een Our Life. Deze keer zijn het vooral foto's van mezelf of van mij met mijn vriendinnen. Ik heb niet heel veel bijzonders gedaan in de afgelopen 2 weken dus de foto's zijn ook niet al te bijzonder. Maar toch hoop ik dat jullie ze leuk vinden!

 Op whats app heb ik een groepsgesprek met vrienden. En wij noemen elkaar wel eens 'lellie' of 'lel'. Dus als iemand dat tegen mij zei stuurde ik meestal deze foto. Altijd handig. ;)


 Ik op een luie zondag middag. Als ik me verveel ga ik altijd foto's maken. 
 Ik had al best lang geen foto meer op instagram gezet dus ik dacht laat ik weer eens een foto maken. Op dat moment gebeurde er niet echt iets bijzonders dus ik dacht maak ik maar een foto van mezelf, haha.
 Ik en Dorien gingen poseren op een bankje in de school, zijn we niet hot haha. 
 Marissa, Dorien en ik in onze lapjassen tijdens een scheikunde proefje. Vinden jullie Dorien's en mijn mooie duckface en mijn mooie rimpels op mijn voorhoofd ook niet prachtig!
 En alweer de middelvinger met Dorien.
Dorien en ik doen weer een duckface. En op de achtergrond zie je Finette nadenken, haha.

En dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Liefs, Lisa. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten