zaterdag 5 januari 2013

Nieuw ontwerp!

Heuj, zoals je misschien al gezien hebt heb ik, Lisa, het ontwerp veranderd! Ik was die hele roze achtergrond een beetje zat, maar ik wou toch wel wat roze in onze blog! Damla weet nog niet hoe ik het heb gemaakt en daarom vind ik het best spannend hoe ze erop zou reageren. En ik ben ook erg benieuwd naar jullie reacties! Dus je mag achterlaten in de comments wat je er van vind! Ik vind namelijk dat jullie als lezers ook een mening mogen hebben over het ontwerp van onze blog! Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vinden! En als dat niet zo is, hoor ik dat ook graag!
Liefs, Lisa.

6 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Win hebben toevallig ook een nieuwe layout sinds vandaag. Kom je kijken? Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja ik had het al gezien! Echt heel leuk! Ik kom zeker kijken, haha! xx Lisa.

      Verwijderen
  2. Een beetje druk maar wel heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiekum vind ik het ook een beetje druk maar op één of andere manier is het toch weer leuk! Dankje! Liefs, Lisa.

      Verwijderen