woensdag 9 januari 2013

Shoplog kerstvakantie.

Hellow. Ik heb een shoplog gemaakt van mijn geshoptte spullen in de kerstvakantie. Ik was namelijk op vakantie in de kerstvakantie en toen heb ik o.a geshopt. Ik had ook nog een vlog gemaakt maar helaas zijn de beelden daarvan weg. Maar ik hoop dat jullie deze shoplog ook leuk vinden! Ik doe deze shoplog samen met mijn zusje want ze wou ook graag meedoen, haha. Ik heb haar aangestoken met het verslaafd zijn aan het bekijken van beautyblogs en filmpjes! Veel plezier met kijken! 



Thanks for watching!
Liefs, Lisa. 

4 opmerkingen:

  1. Heey lisa!!! mis je echt <3 you!!! Die spijkerblouse met studs heb ik ook van de only (die verkopen ze ook bij vero moda !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeuj, Ik mis jou ook! <3 Super leuk, ja ik heb hem ook bij vero moda gekocht! xxx Lisa <3

      Verwijderen