zaterdag 5 januari 2013

Review #1: Essence Get Big Lashes mascara.

Haaii, ik vond het wel weer leuk om een review te schrijven over een product! Ik heb er voor gekozen om deze keer de mascara van Essence te reviewen. Ik gebruik deze mascara al een tijdje en vandaag wil ik jullie laten zien in in dit artikel wat ik er van vind! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!




 Hierboven zie je de Essence mascara.Hij heeft een simpele verpakking maar ik vind de kleuren geel en roze die erop zitten het toch wel wat extra's geven.

Het borsteltje is aardig dik. Het borsteltje heeft geen plastic harde haren maar de haartjes voelen zeg maar een beetje als echte haren. Ik vind het aanbrengen van mascara altijd wel fijn met een groot borsteltje.
Mijn oog zonder mascara.
Hier heb ik 1 laagje mascara op.
En hier heb ik meerdere laagjes mascara op.

Je ziet dat de mascara na 1 laag al goed werkt maar zelf vind ik het altijd fijn om wat meerdere laagjes aan te brengen. Ook klontert hij niet en zorgt ook niet voor extreme spinnenpoten. Ik vind de mascara erg fijn en ik zou hem daarom ook opnieuw kopen! Je hebt ook nog een waterproof versie en volgens mij ook nog een andere versie met een ander borsteltje. Heb jij nog mascara nodig en je wilt graag een budget mascara raad ik je deze zeker aan!

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden!
Heel veel liefs, Lisa

Wat is jullie favoriete mascara?

2 opmerkingen:

  1. Oeeh, lijkt me fijn, even naar de kruitvat maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou heel graag meer beautyfilmpjes van jullie willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen