zaterdag 12 januari 2013

Our life. #8 + vraag voor jullie.

Haaii, Vandaag was het weer tijd voor een Our Life. In deze twee weken heb ik wel aardig veel foto's gemaakt dus het was voor mij wel moeilijk om de leukste te kiezen maar het is gelukt! En ik hoop dat jullie deze foto's ook leuk vinden! Veel plezier met lezen en kijken!

 Ik heb zoals jullie weten een ipod, en ik wou al erg lang hoesjes kopen voor mijn ipod, dus heb ik deze hoesjes gekocht! 


 OOTD met mijn nieuwe blouse, nieuwe ring en natuurlijk een nieuw hoesje! 
 Raar doen met Sarah en Amanda, DUCKFACE. 
 Op oudjaarsdag ben ik met Damla even naar Ikea en naar winkelcentrum Vathorst gegaan. Het klinkt raar maar Damla en ik houden ervan om in de Ikea te kijken naar leuke kamers enzo! En in de Ikea hadden ze ook nep ijs, zoals je hier ziet haha. 
 Wij moesten natuurlijk sexy doen met dat ijsje. 
 Ik vierde dit jaar oud en nieuw met Damla. En natuurlijk gingen we leuke foto's maken. :)
 En natuurlijk hadden we oliebollen! 
 En toen was het 2013! En natuurlijk hadden we sterretjes en moesten we daarmee op de foto!
 Op de foto met Damla en Chenay. 
 Ik doe op instagram mee aan de Photo A Day Challenge en ik moest als eerste foto de eerste foto van mezelf in 2013 maken, dit was hem. :) ( mijn instagram: @lisachayennaax )
 En  mijn moeder was op 2 januari ook jarig! Dus in de avond kwam er visite. Deze foto is samen met mijn zusje Elsa, en buurmeisjes Nikki en Anouk. 
 Ook moest ik met de Photo A Day Challenge something new fotograferen. Ik heb er toen voor gekozen om een foto te maken van mijn Catrice gel eyeliner. 
 En mijn kat slaapt op de meest rare manieren. 
 Leuk, zinloze gesprekkem met Danique. ;) 
 POPCORN. 
 OOTD voor de Photo A Day Challenge.
 Ook heb ik in de vakantie afgesproken met Danique. Had haar al lang niet gezien en het was weer gezellig om lekker bij te kletsen. :)
 Mijn kat slaapt op de meest rare manieren 2. 
 Ik moest deze week oppassen. Bij mijn oppas adres hebben ze een heel lief poesje! En ik ging daarmee op de foto. :)
En als laatste moest ik voor de Photo A Day Challenge iets wat ik haat fotograferen. En ik vond huiswerk wel iets. 

Zoals je misschien in de titel al hebt gezien heb ik ook nog een vraag voor jullie. Ik zou heel graag willen weten wat voor posten jullie graag zouden willen zien! Want ik wil jullie natuurlijk ook blijven vermaken en als ik alleen maar posten maak die jullie niet leuk vinden is er ook niet veel aan! Dus wil ik jullie vragen, wat willen jullie graag zien op Our Beautiful Life? Zet het in de comments en ik zou er voor zorgen dat dat vaker op Our Beautiful Life komt te staan! 

In ieder geval hoop ik dat jullie deze post leuk vonden!
Liefs, Lisa. 

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Misschien een keer een DIY? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, dat lijkt mij ook een keer leuk om te doen! Bedankt voor je suggestie! xx Lisa

      Verwijderen