donderdag 14 maart 2013

Birthdayy.

Vorige week op zondag was ik jarig! Ik vierde mijn verjaardag toen bij mijn opa en oma met mijn vader en de vriendin van mijn vader. Ik heb een hele leuke dag gehad! Ik was door alle drukte vergeten om een post te plaatsen op mn verjaardag. Sorry daarvoor. Binnenkort ga ik ook een birthday haul opnemen. Ik kan die pas opnemen als ik alle verjaardagen heb gehad. Ik heb mijn verjaardag nu alleen nog maar bij mn moeder en bij mijn vader gevierd. Er komt nog een verjaardag voor familie & vrienden en nog een verjaardag voor vriendinnen. Als ik dat allemaal heb gehad dan kan ik pas een birthday haul opnemen. Waarschijnlijk duurt dat dan nog even dus dan weten jullie dat alvast.

Ik had een paar foto's gemaakt met mn nieuwe camera die ik voor mijn verjaardag heb gehad!

Jammie, appeltaart die mn oma had gekocht.



Maar ook soesjes! 

Leuke slingers opgehangen voor mijn verjaardag! :D

Paaseieren, jaja ik hou van paaseieren en dan vooral die gele & blauwe.

Een spelletje dat mn zusje speelde op de Ipad. Happy Jump heet het spel en dat is nog al verslavend haha.


xxxx,
Liefs Damla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten